<

The Strain 1. sezon 5. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @feyha;

    zırva ama eglencelı

  2. @mutluhan32;

    O kadar olay oluyor polis daha ortalarda yok, şimdi diyeceksiniz ki gizliyorlar baskı var. Olsun yine de bi tane idealist polis çıkardı ortaya saçma gelmeye başladı

  3. @pssiko;

    Sayıları da artıyor, yakında sokakta yürüyemeyecekler gibi :D

  4. @flydrn;

    Dizi hep akıcı ve aksiyon. Diğer dizilerdeki gibi bir konuda tıkanıp kalmıyor. Sürükleyici...

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @apollon90;

    30:57 yerimden sıçrattı... 35:26 yerimde uç buçuk attım. Dizi sarmaya başladı.

  6. @Semih0;

    Abi en azından keşke dönüştüklerinde konuşabilselermiş. Vampirden çok zombi gibiler.

  7. @Demigod;

    Aman Tanrım didim.

  8. @mscalis;

    aslında bunlara zompir desek daha doğru olur :P

  9. @erdialtunbas;

    Fare avcısıyla Abraham çok kuul adamlar :D

  10. @Refiye;

    en sonunda bu kadar vampir , zombi, gelecel zamanda farklı türevde canlılarla yaşamö filmleri izlemekten normal olmaktan çıkacağım

  11. @kaonos;

    ilerleyen bölümlere bakıp değerlendirmek lazım.

  12. @OgunBasar;

    Umarım TwD gibi bişey olur

  13. @Snowqueen82;

    Peter bishop gondermesi guzeldi :))

  14. @aylnuznr;

    harika dizi aman tanrım ya

  15. @nayaa;

    bunlara vampir diyorlar lakin ne vampir ne zombi ikisinin karışımı bişey olmuş. zompir olmuş bunlar.

  16. @rockerslut;

    iyice meraklandırıyorlar insanı

  17. @ATALAR;

    abi çok iyiydi ya :D

  18. @DiziHastasi;

    gittikçe güzelleşio dizi, the walking dead in vampirlisi olcak gibi gözüküo

  19. @merlinxx;

    güzel bölümdü teşekkürler.Fare Avcısı az daha yakalanıyordu orası heyecanlıydı...

  20. @bytlo58;

    Bunlar böyle devam ederse insanlık diye bişey kalmayacak ortalıkda.

  21. @RIZAUS;

    Bu Bölümden Sonra Hareketlenir Gibi Geliyor Dizi.... Fare Avcısıyla Yolları Nasıl Kesişicek Merak Ettim Şimdi....

  22. @BeardofDimebag;

    kadının kendisini asmasına üzüldüm ya yazık

  23. @zackyvengeance;

    Konuyu nası bağlayacaklar neler olacak acaba yayılmış artık daha yok edilmez bence ordunun falan işe koyulması lazım artık

  24. @Awe;

    Daha çok şey yaşanacak,izliyoruz.

  25. @aslan560;

    ilerde the walking dead gibi olcak bunlarda vampirleri avlıcak bu gidişle

  26. @Altair;

    Fare avcısı reis gene sahnelerde. Yer altındaki kansızlara bakalım ne olacak ? Sanatçı çüksüze kim dur diyecek ? Abraham, Eph, Nora ve gözlüklü Sam muhteşem dörtlüyü kuracak mı ? Nora ile Eph sevişecek mi ? Şirketteki dayılar ne yapacak ? Merakla bekliyoruz.

  27. @furkankaya;

    bölüm bana eksik geldi daha doğrusu her bölümü eksik geliyor başladığından beri anlayamadığım bir sebepten ötürü yarım kalıyor gibi geliyo dizi bende..

  28. @kizilaslan;

    dünyayı bi ermeni mi kuratacak güldürmeyin beni..
    şaka şaka faşistliğin lüzumu yok..

  29. @zackyvengeance;

    Ha gayret artık 6 saattir bekliyorum dün e2 den izlemeyi unuttum

  30. @videodrome;

    Daha var galiba yayınlanmasına?

  31. @Awe;

    Evet bekliyoruz :(

  32. @0kerim3;

    inatla bekliyoruz :(

  33. @kayocan;

    sabahtan beri bekliyorum çıkıcak inşallah

  34. @TBBTTBBT;

    hevesimiz kursağımızda kalıyor

  35. @ATALAR;

    Hangi günler yayınlanıyo bu dizi

  36. @auditore47;

    Bekliyoruz....

×