Person of Interest 4. sezon 12. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @shufflez;

    Surprise..

  2. @herace;

    Sonraki bölüm ne zaman? :(

  3. @thecloser;

    Şu Samaritan ın konuşturduğu velet i çok fena pataklayasım geliyor..

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @4ever;


    Shaw ölmedi bence de

  5. @akn03;

    Harold: Bir solucan yukluyorum ve bunlar bunlar olacak.
    Fusco: Pardon, bana mi soyluyorsun?
    Super espriydi :))

  6. @dizistman;

    bu dizi ve özellikle geçen bölüm dünyanın en kaliteli dizisidir bence. shaw ın vurulduğu bölüm zaten gelmiş geçmiş en kaliteli bir dizi bölümüdür. ilk sezondan bu yana hatta her bölümde kendini biraz daha geliştiren bir dizi. senaryosuna laf etmek haddimize düşmez zaten. ama şöyle bir olumsuz eleştiride bulunabilirim: keşke shaw ın vurulduğu bölüm sezon finaline denk gelseydi. ama şurası sevindirici bu bölümü sezonun ortasında veriyorlarsa sezon finaline nasıl bir bölüm hazırlarlar varı siz düşünün. son olarak da isteğim shaw lütfen dönsün bir an önce. root da diziden ayrılmasın. root gerçekten aşık shawa. çok üzülüyor. diziye güzel bir drama katıyor bu da. bakalım neler olacak...

  7. @Goliath;

    Geçen bölüm sonu sebebiyle çok kötüydü. Shawun orda olmaması gerekiyordu. Bu bölüm yine toparladılar, her zamanki tadında bir bölümdü.

  8. @yagmurunkizi;

    Ay duygusala bağladım yeminle yaaa :S Root ve Reese iyi ikili ama Shaw bambaşka yaaa

  9. @sevin;

    Vay canına,zamanlaması harika..

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Zampal;


    Şimdi iki ihtimalli yönlendirme yapmışlar sanki, karışık durumlara karşı tedbir almış gibi. Birinci ihtimal Shaw o sahil kasabasında ki kamyondan sağ çıkabilir, bir diğer ihtimal ise Control elini duvara sürdü ve eline boya bulaştı, yani bu boya Shaw'ın kanlarını örtmek için yapılmış olabilir ve dolayısıyla Shaw ölmüş olabilir. Umarım yaşıyordur tabi, hepimizin sevdiği bir karakterin gitmesini istemeyiz. Fakat ne tahmin edersek edelim Person of Interest mantığıyla kafamızda yer edinen Jonathan Nolan yine beklenmedik bir sonucu vererek hepimizi şaşırtacaktır. Merakla bekliyorum :)

  11. @gucluc;

    Ya asıl o değilde root diziden çıkarsa güzel olmayacak. Agents of Shield dizisinde Agent Carter'ın karısı rolüne gelmiş. Bu sezon root'u son görüşümüz olabilir.

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @seminerist;

    Soru ?
    ajan orda diğerine sabit diski neden göstermiyor arkadaşlar , bileniniz varmı ?

  13. @CeylinCee;

    Root ve Reese ne kadar karizmatik

  14. @nil266;

    Show'u Beer bile özlemiş, yesinler onu.

  15. @jamiryu;

    tek kelime "efsane bir bölümdü"

  16. @boldpilot55;

    kadının kulağına kar suyu kaçtı iflah olmaz bize katılır ama shaw tekrar yerini kesinlikle almalı

  17. @merlinxx;

    tek kelime muhteşem bölümdü.Control cadısı gözlerini 4 gözle açtı teşekkürler...

  18. @Marky;

    Çok kaliteli bi bölüm daha ...

  19. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kankeyto;


    bu bölüm biraz geçiş bölümü olmuş shaw ın yerine grice i alırlar ekibe ayrıca bu kontrol de tam dingil çıktı sen istihbaratın başındasın biraz kafanı çalıştır arkadaş

  20. @guvendirgi;

    yine Müslümanları hedef yapan bir bölüm.

  21. @mrreeeeese;

    bir if then else değil

  22. @Francis;

    bu dizi abdde haftada bir mi yayınlanıyor?

  23. @PersonInterest;

    Dizi, oyuncular falan iyi güzelde her bölüm birbirine benziyo sıkıldım ... diye yorum yapıp bırakanlar oluyodu. Bi gün anlıycaklar nasıl bi hata yaptıklarını :D

  24. @suaybosman;

    bu dizinin senaryosu gerçekten çok iyi hazırlanıyor..

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @guvendirgi;


    Müslümanların düşmanları ne kadar güçlü.bir tuşla tüm İslam alemini haritadan silebilecek imkanları var.her film ve dizilerinde Müslümanlarla savaşıyorlar.veled usa başkanıyla görüşcek miş.bu kontrol beni iyi sinir etti ama sonunda bir şeyler yapacak.grice da bu ekibe girerse iyi olur.böyle bir teknoloji nin özel bir şirkette olduğunu düşünmek adamı korkutuyor.

  26. @RomboedriK;

    Güzel bölümdü. Kontrol yola gelir mi acaba?

  27. @sanalZEKA;

    Sözde control gerçekleri görmeye başlıyor ve savaş daha da kızışıyor.Samaritan'ın başkanla görüşmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Her dizi de kötü tarafa illaki bir sempati duyulurdu.İşte bu konuda bile farkını hissettiriyor..İzleniyoruz !

  28. @uskfm;

    shaw'un gerçekte hamile oldugunu bende duydum bu da demek oluyor ki3-4 bölüm değil uzun bir süre göremicez

  29. @Akira;

    Yahu kim bekler şimdi 3 şubata kadar

  30. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Dio;

    bence shaw ölmedi. greer bu sefer shaw ı kullanarak yeni tuzaklar hazırlayacak diye düşünüyorum. ama imdb de sonraki bölümlerin oyuncularında shaw ın adı yok. 3-4 bölüm shaw ı göremicez.

  31. @emice61;

    Parası neyse verek, Shaw ölmesin :)

  32. @Marky;

    Bölüm ismi iyiymiş bakalım neler olcak :)

×