Hannibal 1. sezon 1. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @KingHayran;

    Bu efsane diziyi iptal etmeniz çok yazık oldu be...

    Legend is Hannibal.

  2. @Selardis (Misafir)

    Nerden indirebilirim

  3. @doktor;

    muhteşem

  4. @Meskenkrts (Misafir)

    3.kez başlıyorum. İzleyecek olanlar hiç tereddütsüz izlesinler müthiş bir dizi..

  5. @September;

    2.kez başlıyorum

  6. @İbrahim (Misafir)

    Benim gibi yeni başlayanlar varmı bu diziye gerçekten muhteşem bir dizi

  7. @boşverin (Misafir)

    harika ama kustum kant gibi berrrrrrrrrrrrrr

  8. @@Tulay (Misafir)

    İlk bölümü izledim biraz karışık inşallah severim sherlock holmes u çok sevmiştim inş bu da çok güzeldir.

  9. @zebel001;

    Başarılı.

  10. @Ömer Batuhan Koçsoy (Misafir)

    2.Kez başladım.Hayatımın en iyi dizisi en sevdiğim dizidir.Biraz karışık gelebilir ama her şey göründüğü gibi.Seyirciye her şeyi apaçık göstermek istemedikleri için biraz kafa karıştırıcı sahneler koymuşlar.Müthiş bir dizi... Hannibal is Cannibal

  11. @Hellyeah (Misafir)

    3. Kez başlıyorum bu diziye tekrar

  12. @erdonado (Misafir)

    kafam gg

  13. @ensydinic;

    Hadi bakalim buna da basladik

  14. @Deer (Misafir)

    Sherlock dexter death note anlayabilenler için mükemmel bir dizi

  15. @Deer (Misafir)

    Will masum herse yi hannibal yaptı

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Beytullahgec;


    PSİKOLOG NEDEN ARAYIP SÖYLEDİ ANLAMADIM

  17. @B.;

    Bu diziyi 1 yılı aşkın süredir bi ara izlerim yaa diyip kenara atıyodum,atmamalıymışım...

  18. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Aquessa;


    Türkiye'de çekilse adam akciğeri ekmek arası yapıp yerdi kesin akdsladsşlf ilginç bir şekilde hiç iğrenmedim vay be

  19. @DeadForLife;

    yeni başladım ilk bölüm güzeldi ama karakterlerin isimlerini çözmek lazım :) bazılarının ismi hiç geçmedi

  20. @serhat10;

    Güzeldi :D.

  21. @fildisi;

    3. tekrara başladım ve yine büyük zevk alıyorum. Belki ilk ikisinden de fazla.

  22. @edebiyyun;

    Daha ilk bölümde kalitesini belli eden harika olacağının sinyallerini veren favori listesinde başa yerleşen dizi. Kesinlikle izlenmeli!

  23. @ferhattarhan;

    anthony hopkins in yerini alabilecek tek adam herhalde

  24. @GlobalCrazy;

    Şu adamdaki karizma kimsede yok heralde,hitlerin ruh ikizi herif

  25. @JKim;

    Film serisi klasik oldu,dizisi olacakmı bakalım

  26. @DianaMayer;

    Kesinlikle muhtesem bi dizi, ne zamandir bawlamak isdiyodum, sonunda bawladim, duwunmeden izleyin, dizi bi harika, performanslar mukemmel.

  27. @Hülya Tepe;

    "Death Note" havası var temel olarak. Dahi bir katil, dahi bir dedektif. Katil dedektife yardım eder görünüp kendi işlediği cinayetleri örtbas eder vs. Ama Mads için izlenir elbette.

  28. @Doakes;

    surprise motherfucker

  29. @harvelle;

    Uzun zamandır erteliyordum en sonunda başladım bakalım

  30. @DAMMNiGGA;

    hariika kesinlikleee favooriiim artıkk :D

  31. @amxcns;

    ahmet cok ıyı ızle

  32. @Celinella;

    Haydi hayırlısı.Dizinin konusunu okuduğumda biraz Sherlockvarilik ve birazda Dexterlık (ve evet bu kelimeleri yeni uydurdum) sezdim.Sherlock'u da Dexter'ı da sevdiğim için hoşuma gideceğe benziyor.

  33. @callofceren;

    haydi allah bismillah

  34. @whoo21;

    nednse hannibaldan hoslanmdm herksn aksine graham daha bi tatlı sevilesi geldi

  35. @kayrayruk;

    karmaşık ama yine de hoş bir dizi ve ilerleyen bölümlerde sürükleyiciliği daha da artacak diye düşünüyorum. Hannibal ister istemez insanı kendine sevdiriyor dexter gibi katil fakat sevimli?

  36. @midedekikelebek;

    Hannibal kötü olsa da favori karakterim :DSADASDFSD

  37. @realcomptongg;

    çok güzel bir dizi , breaking badden sonra oluşan boşluğumu kapattı diyebilirim :D anlamadığım bir nokta oldu neden hannibal inşaatçıyı arayıp biliyorlar dedi ?

  38. @burakshady;

    hannibal abi adamın dibisin :DS

  39. @merveben;

    hannibalı seviyorum ama teen wolf daha güzel

  40. @ouzgnc;

    Hannibal sanırım beni etkileyen bir dizi olacaak!

  41. @YNWA;

    Çok güzel bir başlangıç yeni favorimsin Hannibal :)

  42. @remember4321;

    galip dervişe benzettim birden :DDASFSA

  43. @paptep;

    kuzuların sessizliğine yaraşır bir uyarlama olmuş , berbat olmasını bekliyordum bir de :D

  44. @lauralennon;

    3.kez başa dönyorum

  45. @QueenOfHell;

    dexter'a benziyor o yüzden süper diyebilirim :)

  46. @partoo;

    güzel dizii

  47. @Sspydo;

    Etkilendim olaylar daha değişik ele alınarak yargılanmış

  48. @serkan2348;

    ilk bölüm için iyiydi;) saçma ergen dizilerine benzemiyo konu derinliği olan bi dizi ;)

  49. @Burak Can;

    sanki sherlock daha iyi gibi ya ama bu dizi de çok iyiye benziyor ikilemdeyim şu an ama devam edelim yine de :)

  50. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @yuta;

    türkce dublajını yayınlarnısınız

  51. @Deanist;

    Favorilerime hoşgeldin ^-^

  52. @Blackandwhite;

    Ya ben kendime göre iyi bir yabancı dizi seçiyorum ya da bütün yabancı diziler mükemmel.Bu kadar sürükleyici bir dizi görmedim.Resmen bayıldım.Favori dizilerime sende hoşgeldin ''Hannibal''.

  53. @BlackCloveer;

    Kuzuların Sessizliği...

  54. @aristalosx;

    devam etmelisin izleyici kitlesi henuz genişlemedi ama mukemmel akıl oyunları donuyor kesinlikle fena sürükleyici

  55. @hidalgo;

    ilk bölüm itibariyle insanı diğer tüm dizilerden farklı bir ruh haline sokuyor. bekleyip görücez.

×