Banshee 3. sezon 5. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @capsi;

    süperdi
    elemanda nasıl bi lanet varsa gerçek kimliğini öğrenen ölüyor breaking bad e benzedi iyice. şinhana üzüldüm ya kızda giti
    buraya

  2. @merlinxx;

    Efsane bölümdü.....o sahne beni bitirdi çok üzüldüm.teşekkürler...

  3. @hasan1145;

    dizinin saçma yanı hoohun gerçek kimliğini öğrenen herkez hemen ardından ölüyor. Ajan vardı rabbetin adami kafasını uçurdu şimdi bu güzelim kız öldü.

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @aburakco;


    Ah siobhan yaktın bizi, Ana öleydi de sen kalaydın :(

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @moonday;

    Memur hanım :(

  6. @siriusmustafa;

    bunların hepsi sadist manyak.Şiban adamı palayla göğsünden vururken yüzündeki hazzı kimse görmedi mi?Yaaa etme bulma dünyası şiban.Adam öldürmek o kadar kolaymı?gerçi yorum yapmam bile gerekmez iyice saçmaladı

  7. @mutluhan32;

    Öyle durumlarda yalvarmayacaksın sıkacaksın tek bir atış hakkın var onu kullanacaksın hoddd hala öğrenemedin mi bunu

  8. @crowley2627;

    İyice sapitti bu dizide.Gerçeklik olgusundan koptu gitti.

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @SNusret;

    Siobhan dünya güzeli bir kadındı. Onu öldüren senariste lanet olsun!

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Rebellion59;


    Siobhan ölmemeliydin

  11. @teamsimpsons;

    süper bir bölümdü yaa her bölümü ayrı heyecan ayrı bi olay..

  12. @mustafa1;

    vay be yazık oldu ama diğer bölümler sert olacak

  13. @ascada;

    süperrr sezon finali tadında bir bölümdü...

  14. @nil266;

    Harika bir bölündü. Gelecek bölümü merakla bekliyorum, yeni hesaplaşmalar yeni heyecanlar ....

  15. @Anton;

    Artık her şey kişisel bir sorun oldu

  16. @gokhan1196;

    izledigim en guzel bolum sanki film izledim resmen.

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @STR4NGE;


    Siobhan için üzüldüm ama ölmesi gerekti zaten sırlarını biliyordu :(

  18. @kompedan;

    ne bölümdü beee

  19. @Mustafa305;

    Sonraki bölüm efsane olacak tıpkı 3. bölümdeki aksiyon gibi bir aksiyon olacağı kesin heyecanla bekliyorum :))

  20. @antiQoor;

    benim adam fos çıktı iyi mi

  21. @Budmo;

    ocağına ateşler düşşün chayton

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Budmo;


    nasıl boynunu kırarsın sen o gül gibi kızın ya

  23. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @trcn01;

    shioban nasıl ölür yaaa ://

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hallestorm;


    Geçen hafta Siobhan ölse Hood'dan kimsenin haberi olmaz hesaplı çıkarız dedim ama bölüm sonu = EFSO! = SUPER ŞOK!

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @tolerans34;


    çok kötü bi son

  26. @Hepsen;

    gelecek bölüm patlıyacak dizi

×